söndag

Trevlig helg!

Hallo! Hur mås det? Jag mår fint i det underbara vädret och lukten av gammla grillrester sen igår. Livet. Eftersom jag inte är mästaren på blogga kan jag nämna att i fredags var jag i Göteborg med mammi. Fick inköpt en hel del ändå. Jag blev nöjd.
Sen igår var jag och mamma och fika på krita eftersom en viss person glömmer pengar...senare på kvällen åkte jag till Emelie där vi gjorde maräng som såg ut som diareé. Och så åkte vi in till Tun på cyckel (2kilometer) för att ha en picknik. Mycket trevligt.
Sen kom jag hem och bröderna mina hade grillfest så var lite folk här. Dock satt jag i köket och kollade på fotboll. Chelsea mot Bayern. Och Chelsea vann! Hördes i hela huset.

Idag ska jag skriva på min fördjupning i no, läsa lite biologi, kolla lite på so:n, sola, åka till Storeberg, åka till Emtunga och kolla på fotboll.

Ha det bra! // Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar